zondag 30 september 2018

De maand september

De eerste maand loopt op zijn einde... Helaas vind ik de tijd niet om te bloggen. De blog omtrent mijn klas loopt als een treintje. Alsook mijn Instagram account 'juf Evy' doen het momenteel wel goed.  Maar om de ideeën, tips en bedenkingen omtrent mijn klaswerking neer te pennen lukken me niet. Tijdsgebrek ligt hieraan de basis.

De maand september was een maandje die liep als een treintje. Hij was dan ook gevuld met tal van activiteiten. 

Met vergaderingen, beklimmen van de Sint-Salvatorstoren, sportdag, veldlopen, project gezonde voeding met zijn ontbijt en picknick, toneelvoorstellingen, ... Noem maar op... er was geen stoppen aan.

Volgende maand werk ik deze blog verder uit, met elke week één post. Dit moet haalbaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten